Artikel archief
-
03-07-2014 20:33
Klantrelatie opbouwen en onderhouden
Nadat je als onderneming een klant binnen gehaald hebt is het de kunst om de klant tevreden te houden en de relatie te onderhouden. Hoe doe je dat? Deze tips kunnen je daarbij helpen. Neem de klant altijd serieus. Luister naar zijn of haar wensen en feedback die gegeven wordt. Deze feedback kan...
-
01-07-2014 21:11
Vertrouwen als basis voor communicatie
Heb je er wel eens over nagedacht dat je een product of dienst alleen afneemt als je de onderneming vertrouwt? Misschien is dit niet iets waar je dagelijks bij stil staat, maar in mijn ogen is dit de essentie van effectief communiceren. Nieuwe ondernemers weten soms niet hoe ze hun product of...
-
27-06-2014 13:32
5 tips voor effectief communiceren als ondernemer
Om effectief te communiceren met je potentiële klant is het van belang om na te denken over deze vijf punten. Wie is je klant? Voordat je kunt beginnen met communiceren moet je weten wie je (potentiële) klanten zijn en hoe je ze kunt bereiken. Wat zijn hun interesses en behoeften en waar...